|
|
|
|---|---|
|
KOPPLINGEN HAR BÖRJAT ATT SLIRA.VÄLDIGT TRIST DÅ JAG INTE HAFT BILEN SÅ LÄNGE.PRISERNA JAG HAR FÅTT PÅ BYTE AV KOPPLINGEN ÄR INTE ROLIGA. PRISFÖRSLAGEN LIGGER MELLAN 8864-9300KR FRÅN 3ST FIRMOR NÅGON SOM HAR FÅTT BYTAT TILL SINA MANUELLA 540 E34 TILL BÄTTRE PRISER?TACKSAM FÖR TIPS FÖR ATT JÄMFÖRA PRISBILDEN PÅ DETTA BYTE.HELST I MALMÖ REGIONEN. | |
|
Har du kollat med Need For Speed? (Länk De brukar erbjuda bra priser, och är väldigt kunniga. Ligger vid frihamnsviadukten. Och du: tryck in caps lock innan du skriver, ENDAST VERSALER INNEBÄR ATT DU HÖJER RÖSTEN/SKRIKER, INTE SÅ TREVLIGT! :-) Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
540I 6-PETAD Parkera bilen OMEDELBART innan svänghjulet förstörs!!! Jag hann köra 60 mil innan svänghjulet tog skada= 17000 kr räkning hos BMW Solna och det är med 5% rabatt + nedprutat ca 5000 kr, pris för svänghjul 4976kr + moms, inte en rolig upplevelse hände 3 veckor efter köp så jag vet hur det känns. MVH Stephan |
|
|
Jag har bytt koppling på min 2ggr och svänghjul en gång. 1:a gången så kostade det ca:6500:- med kopplingsbyte (tror jag) 2:a gången så hade ngt skumt hänt så en bult hade släppt och slagit sönder svänghjul och koppling och det kostade ca:10000:- mer. Men kör inte med bilen när den börjat slira för det går fort utför med kopplingen och svänghjulet ska du inte behöva oroa dig för. *Allt eller inget* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.