AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
368

Vinterdäck på dackonline.net?

Någon som vet om det går att beställa vintersulor av dem? När jag varit inne på sajten och kollat i produktguiden listas bara sommardäck. De har inte svarat på mitt mail med denna fråga än. Är det en seriös firma som man kan handla av?

Stefan
Gå in på www.dackonline.net och välj vinterdäck(dubbat eller ej) och välj en dimension.
Jag lyckades iallafall hitta då!

Såvitt ja har förstått så är de seriösa... Har en kompis som beställde och han va nöjd. Å priserna är ju riktigt bra.

larsson -m3 93-
Al
462
Alexandar
BMW M5-01

Var oxå något undrande över firman särskilt eftersom
dom vill ha förskottsbetalning. Men enligt uppgift är
det en stabil firma och en av Europas största däckdistributör.

Köpte ett par Bridgestone S-O3 235/45 17 för 1690 kr styck. Ett kanonpris! Fick vänta c:a 2 veckor och sen kom dom på posten. Verkar vara helt klart billigast i Europa på däck.

Förstår inte vad du menar med att dom inte säljer vinterdäck? Gå till internetshopen, välj dimension
och fyll sen i på vinterdäck så får du upp alla..
Hehehe, jag måste vara helt slut idag... Tack för hjälpen dlarsson ochj Alexandar. Det står ju i klartext på deras startsida att de säljer vinterdäck. Och vilket helt otroligt sortiment de har, verkar vara kanonpriser dessutom. Men faktum är att klickar man som jag gjorde först på den svenska shopen så listas bara sommardäck.

Stefan
Al
462
Alexandar
BMW M5-01
No problems...haft en hård arbetsvecka? tur det är fredag då *S*
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Det var det värsta. De skåpar ju ut allt och alla på priser och sortiment. Höll på att trilla av stolen när jag såg hur mycket vinterdäck de hade i 195-50-15. Det är ju ingen vanlig storlek på vinterdäck direkt...
Al
462
Alexandar
BMW M5-01
Visst är dom otroligt billiga. Montering tillkommer
visserligen men ändå.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.