|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Nej, det har jag inte. Mina intryck kommer ju helt och hållet från diverse provkörningar och kommentarer på Youtube. Den enda erfarenhet jag har av nyare Mercedes är som sagt från kompisens E220 Allterrain där komfort och inredning imponerade. | |
| Då kanske det är dags att ge sig ut och provköra lite? Jag känner själv att det är ofta svårt att veta vad som är nästa bil tills man testar lite nytt och vips dyker vill ha känslan fram. Om du inte vill byta utan faktiskt behålla din nuvarande bil ska du INTE ge dig ut och provköra, speciellt inte en 43 AMG. :) | |
| Haha, så är det nog! Jag är ju faktiskt inte i bytartagen än så kanske säkrast att avvakta med provkörning :) | |
| Jag skulle rekommendera o provköra en f10 M5a,det är mycket bil för pengarna,har sett många för 400-500k,största nackdelen är försäkringen,men bränslet låg på 1,1 under resan till o från Italien isomras,ni kommer inte bli besvikna på prestandan kontra priset på bilen,stolarna är lite bekvämare än 550ins också hade en 550 i 5år den var bra inga stora problem under dom åren.Jag trodde inte att skillnaden skulle vara stor gentemot 550in,men som sagt en provkörning är oerhört viktig för att få en helhetsbild av bilen. Lycka till! | |
| mephisto > du har power post! | |
| En M5 är säkerligen trevligt, men som bruksis för mig vore det nog inte så bra. Försäkring och förbrukning skulle bli rätt saftiga och jag behöver nog kombi än så länge. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.