|
|
|
|---|---|
|
Vet inte hur vanligt detta är men hade problem med att jag inte kunde trycka ner (upp gick) bakre hissknapparna på min F11. Fick tips på en FB grupp att se om något kommit ner eller aluminium listen och visst var det listen. Provade med pincett och annat men fick inte grepp eller kom inte ner så till slut provade jag en hederlig tandpetare :-). Gjorde en liten film från bilder som jag tog på hur jag fick ut den, Ja jag vet den är skitig ☺️ Länk => | |
| Ingen verkar tacka för ditt inlägg med film. Kanske inte vanligt förekommande fel men ett mycket tydligt inlägg om man nu skulle få samma problem. | |
| Hade de problemet sedan jag köpte bilen. Hade ingen anning förens jag såg ditt inlägg. Gick ut och kikade och de var en alu list. De tog mig 3h pillande innan jag kunde få ut den, men nu funkar de som de ska. Stort tack! | |
| Lysande! Gillas! | |
|
Tackar/varsågod :-) brukar inte använda bakre, trodde först det var någon spärr men läste instruktionsboken naä inget där med barnspärr eller så. Tänkte vad är nu detta, har den gått sönder eller så men eftersom jag sällan öppna från förardörren la jag det på is. Tills jag för ett litet tag sedan behövde och det fungerade inte så tänkte nu måste jag kolla upp. Fick då tipset innan jag hann in till BMW :-). Kanske vanligare än man tror, alu listen eller kanske annat? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.