AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
587

import av 325 e30?

zerocool
tänkte ev ta in en 325 e30 till vintern! så jag undrar om någon vet hur skicket är på de som är billig? mellan 10000-16000kr? för hemma vill! för hemma vill ju alla ha fantasi priser för sina bilar!
ha dè
Crusty
E30 är inte lönsam att ta hem från tyskland!
en fin 325 E30 kan kosta en slant där oxå! Typ 16.000:- som du skrev, räkna där till alla avgifter som skrotpremie, registrering o.s.v sen tillkommer ju resan ner, o i mitt tycke ska man hämta bil i södra tyskland.
Det blir nog dyrare än du tror!

///Crusty
zerocool
jo jag vet att det inte kanske är lönsamt! men hemma här kanske man får ge 30-35000 för en som gått ca 20000mil och den är säkert rostig oxå! då kan man ju lika gärna försöka få hem en för 15000 från tyskland som kanske är rost fri! men om man får tag på någon fin 325 för 16-19 tusen i sverige så köper jag såklart den här! ingen som har? gör inget om den är ful inuti och inte har massa extra utrustning och inga fina fälgar fast den måste vara svart. ska ha bilen för strippen och bankörning är det tänkt!
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Inte behöver du ge 30-35k för en 325 E30?

/Kristian BMWCS 5062

------------------------------
Länk
zerocool
Kristian Larsson>> ok! då får man väl leta här hemma då! fast jag har då inte sätt många för ca 16-20kkr! vet du någon kanske?
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
zerocool: Ska INTE vara några problem. Kolla här i Börsen, kolla Länk , kolla lila tidningen, kolla din lokala tidnings radannonser!

Med vänlig hälsning
//Kalle
______
Länk
be
745
beamer
BMW 320/325 E30 -84
Hmmm...tycker det finns hur många som helst i den prisklassen här hemma! En snabbtitt på blocket fanns dessa t ex:

Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

Länk
zerocool
ok visst finns det men jag vill ju ha en hyffsd skick på den oxå! och den ska inte vara en ix modell!

det är ingen om har en krockad 325 e30? om ni har det så skicka ett mail.
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Annars lär vintern generera ett par nykrockade ex ;-)

/Kristian BMWCS 5062

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.