|
|
|
|---|---|
|
Hej, Vindrutetorkarna tillsammans med spolarsystemet har slutat att fungera helt. Jag har bytt torkarrelä och även nollställt kontrollsystemen genom att ta bort jordkabeln från batteriet. Jag vet att det finns en gammal tråd om detta men den har inte hjälpt. Någon som har någon idé till lösning av problemet? | |
|
Hej, Spakstället vid ratten har jag för mig kan bråka. Här är en som kämpat sig dit, även om facit fattas. Som vanligt... Länk /Lennart |
|
|
Försök få tag på någon med INPA så du kan koppla upp dig. Då bör det gå enkelt att se status på all ingångar i systemet. Dvs du kan se att du får signaler från spaken när du rör den och det bör gå att se att torkaren ger signal i parkeringsläget. Sedan bör det finnas en säkring, har du kollat den? // Magnus |
|
|
Hej, Tack för tips. Jag försöker få tag i ngn med INPA. Säkring är kollad. /Lars |
|
|
Hej, Är det någon som vet var styrenheten där vindruterfunktionerna ingår sitter och vad den har för detaljnummer. |
|
|
Det finns även ett relä som behöver kollas hö fram under kupefiltret Länk annars heter väl modulen GM3, du behöver i så fall läsa vad det står på just din modul. FAF |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.