|
|
|
|---|---|
|
Tänkte kolla med er andra som kör F10 och F11 jag ser ingen kondensvatten från ACn på min bil har inte heller tänkt på det på min tidigare F10 men droppar ingenting som det borde göra. Kan man se dreneringslangen under till? F10 iaf har ju plastskydd överallt under bilen kan det vara så enkelt att vattnet droppar på plastskyddet sedan dunstrar bort. | |
|
Jag kan inte minnas att jag någonsin sett kondensvatten under min F11. |
|
|
Kollade under bilen igår och det var fuktigt runt plast skyddet så jag tror på min teori men ska titta lite närmare på det o veckan. Kan inte minnas att jag har sett dreneringsslang under till när jag bytte olja sist. |
|
|
Har också undrat över detta. Ser heller ingen pöl under bilen när jag kört med ac'n på. Det måste rinna ur nånstans lr?? |
|
|
Ja man tycker ju det, misstänker starkt att det landar på plast skyddet ovanifrån. Kollar upp det och återkopplar inom kort. |
|
| Förvissa E61a men jag får ibland en kondenspöl, men det är alltid vid första rediga värmeböljan för året.. sen är det som att det inte kommer nå... | |
|
Tänkte jag ska återkoppla. Är vid Arlanda infoboard och väntar och reagera precis att det har droppat vatten under bilen. La mig på marken och spela in lite video och visst finns det ett litet hål där kondens droppar. Hål på ca 5mm i diameter. Hålet ligger snwt till vänster bakom höger hjul på plast skyddet. Folk runt omkring tittade lite skumt på mig men det kan jag bjuda på. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.