|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Manray: Vadå hatad alla älskar dig:) Nä men alla tänker inte samma men du har du m5 märket på dim för du har ju också m5 paketet va??. | |
|
ryktet säger att detta är hassos kommande projekt: En äkta M5-25i med originalvinge. :DD Länk Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
BMW_66; he, älskar dig också! =)) Jepp, M-paketet sitter på men ej något M märke på bakluckan. =) /Manray/ |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Säja vad man vill om M. Mycket tjöööt blir det i allafall :D MVH Hasso Länk |
|
Håller med :) //Ticco www.ticco.com |
|
| Såg en fin M3:a (trodde det iaf) på en parkering och föraren kom precis. Han sätter sig i bilen, vrider om nyckeln och så kommer ljudet av en diselmotor =)... Och folk som sätter M-emblem på bilar som inte ens är en BMW är jätte roligt... | |
| Va Häftigt att det finns så många åsikter om ett M5 märke,tror att ja ska skaffa mej en 518 o trycka dit ett M5 Märke.Det vore ju skit roligt att man skulle kunna reta så många med ett märke. | |
| Ja, va kul Jorni. | |
| M förknippar jag med M-motorn. Finns det ingen M-motor=är ingen M-model=ska inte ha M-emblem. Skulle själv aldrig köpa en t.ex. M5:a om det inte är en original. M emblem på en icke M bil är likställd med vita däcksidor på en BMW. | |
|
PENO4: Akta dig för å köpa en M535 e28 då! För på den sitter det ///M märken orginal från fabrik. Vad jag vet så sitter det ingen ///M maskin i den bilen, eller. Vad kan man då lära sig av det? Kanske följande: Bara ///M märke = Stylad bil med diverse ///M produkter. ///M märke med siffra bakom = ///M spis under huven + styling. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Alla som skäller på ///M märket ta och läs på lite, det är precis som ticco säger i inlägget ovanför. Kanske ska skaffa ett M5 märke, tänkte sätta det på min katt =D Mvh // Henke Bleifuss |
|
|
Ett vanligt M-märke betyder att bilen är försed med t ex annan optik och som i mitt fall även hårdare dämpare m.m. M märket ska inte förväxlas med t ex m5 märket som betyder större motor m.m. Två helt olika märken. |
|
|
Såg en vit Skoda Octavia men ett klockrent M-märke på skuffen. "För nuftiga människor" jo just det ja.... he he he... Säger dock en hel del om vilken status detta märke är i många "icke BMW" kretsar. ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
| manray var lugn, håller med dig totalt, är så jävla epa att ha m märken på en icke m bil, mchassin hit och dit, nåra instegslister, eller vad som helst, M ska vara obesudlat, så snälla, alla ni där ute, sätt inte dit M emblemen om ni inte har en M-bil det är bara tragiskt. | |
|
=) /Manray/ |
|
|
Varför älta detta, det är väl bara att titta vilka modeller BMW själva sätter M på eller? Om bara M5 skulle vara riktig varför sitter det då på M535? |
|
|
Jag kör omkring i en trimmad 535i med 518i emblem ;) sen har den inga kjolar heller så den ser ut som en 518i men går en aning bättre =D _____________________________________________ Länk |
|
|
Wrath; he, precis så ska det vara! =) Inte tvärtom :P /Manray/ |
|
|
Är inte M535 en tidig variant av M5? En föregångare... Saknar min beemer! |
|
|
Nop, det är en M utrustad 535. //Ticco www.ticco.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.