|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hej!!! Vart kan man hitta M5 "märket" som man sätter där bak, finns det nån sida i Internet där dom säljer sånna. | |
Tigerr |
www.bmw.se Tigerr |
|
Hoppas du har en M5:a? Annars har du väl ingen glädje av märket! Fusk M5:or står ju inte högt i rang, det tycker nog de flesta.... Johan |
|
| Nej usch! Hatar folk som har 520 snikmodeller och klistrar på 540, Alpina eller M5 märken på dem!! | |
| Det är verkligen inte coolt att sätta dit något som inte ska vara där... | |
|
På min 325iX står det 318i... enda godtagbara "märkestrimningen" enligt mig. :-) ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
| Magnus M en ulv i fårakläder skall det vara :-) | |
|
Å på min 528 blivande 535'a står det 524d :) Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco: din bil är jävligt snygg... Du kan ju höra av dig när du ska sälja... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
På Hasso's står det ju M! TA BORT! =)) /Manray/ |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Manray:M betyder inte M5 utan motorsport, min bil är Motorsportutrustad dvs M=chassie,m-fotsteg lister mm Och M märkets design är ett av de snyggaste jag vet så varför vara utan.De vore lika fel att isåfall sätta dit instegslister, fotsteg,lister,njurar M-sportpkt. mm mm lika mycket plagiat på en M5 isåfall Min åsikt. Och varför var som alla andra, det är ju så många som är ändå.:)) MVH Hasso Länk |
|
Aja, dålig bortförklaring! =) M:t ska finnas på M-bilar helt enkelt! Sen att man har lite M lull lull betyder inte att man ska ha M-beteckning. M som sagt står för Motorsport och 528:an görs inte av de... Det var min mening! =) /Manray/ |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ingen bortförklaring utan förklaring :D fick det GRATIS av BMW, ska nog köpa ett på andra sidan också för M.bilar har ju "dubbellt" av det mesta,dubbla pipor mm. MVH Hasso Länk |
|
tur att man har en M-bil då... ska nog kosta på min skönhet ett nytt glänsande märke :) Å ett i fronten oxå... det har nån snott :( /jonas |
|
|
Som t.ex dubbla chassin, dubbla fotsteg, dubbla m knoppar m.m :D /Manray/ |
|
| På Need For Speed (www.nfs.nu) finns M-emblem att köpa. Kostar 235:- för ett vanligt och 321:- för ett som passa på huven. Finns även M-märkt oljepåfyllnings lock och BMW M Power motorkåpa. | |
|
Är ganska kul med alla de som stör sig på att man har ett M5 emblem på 520in. Synd bara att deras ansikten försvinner så fort i backspegeln. Hälsningar/Robert |
|
|
Tjenare!! Hasso du har helt jä**a rätt asså. De samma grej ifall man har M ratt när det inte e en m5 el. m3, (F*n plocka loss ratten också då!!!!!) jag har en 523IM med det stora m paketet, asså allt M5 förutom motorn och då kan man ju lika gärna ha M5 märket där bak också eftersom det står M5 på listorna också, eller hur??!!! |
|
Paap Reeder |
Hej! Frågan är således om man kan skriva Chivas Regal på en hela Koskenkorva - som dessutom kanske bara innehåller hembränt?? MVH /// Paap Reeder |
|
Eller om man kan skriva filmjölk på ett mjölkpaket eller om man skriver stefan på din panna om du heter nicklas :)) Allvarligt vad tänker du med paap reeder vi snackar BMW inte hembränt tänk lite snälla!!!! |
|
|
Känner mig hatad! =) Egentligen bryr jag mig inte om ni har M märke eller inte... Smaken är som baken! /Manray/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.