|
|
|
|---|---|
|
Hej Vad är rimligt att få i inbyte på ovan bil? 5200mil Svensksåld Silver Msport Navi pro Hifisystem Drag Rattvärme | |
| En bilfirma kommer nog begära drygt 200, så jag skulle tro de bjuder runt 160 eller kanske nåt mer. | |
|
Hej Glömde det är ju såklart sportautomat Blev bjuden 185kkr hos en handlare Kollar man blocket på jämförbara bilar hos handlare ligger dom klart över 200kkr Vad är rimligt att förvänta sig att en handlare har för påslag? Anders |
|
| Hej, jag är lite spekulant på en sådan, skickade dig ett pm. | |
| 190-200 är nog max vid inbyte, däremot skulle jag prova sälja privat. Inte alls omöjligt i den prisklassen. | |
| 328:orna med msport är inte jättevanliga och brukar vara eftertraktade. Har flera i min kompiskrets som velat ha sådana men utbudet har varit obefintligt när det varit aktuellt och det har då fått bli 320d. Så bra case att sälja en 328 med den spec som denna bil har. | |
|
Hej Ni hade rätt ang intresset för bilen, större än jag trodde. Sålde den på under en timme, landade på 215000kr Anders |
|
| Det var inte illa! Skönt att det gick bra och snabbt att sälja. Skulle också säga att det var rättvis deal för alla inblandade. | |
|
Hej Det var en handlare som köpte bilen Han annonserade ut den för 247500 o den har redan blivit såld igen. Verkligen ett oväntat stort intresse för biltypen... Anders |
|
| Intressant. Ja, de är eftertraktade och särskilt med msport och så låga miltal som din gått. Börjar undra vad min 335:a kan vara värd? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.