AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
1.658

Köpråd ny X5 F05

Pe
4
Perrundgren
520D Touring -10
Är i tankarna på att beställa en ny X5 30d.

Har byggt följande bil:
Alpinvit
M-sport
Innovation
Travel
Winter
22" 742 bicolour
Akustiska rutor
Komfortstolar
Ventilation i stolar
M-sport avgassysystem
Harman Kardon
Bluetooth proffessional
Universal fjärrkontroll
Komfortöppning
Dragkrok
Panorama sky lounge
Tonade rutor

Är det något jag borde välja till som saknas?

Vad kan man räkna med för rabatter? Ska leasa bilen vi mitt bolag.

Tacksam för input
RE
80
REG
BMW iX40 MY-23 Sport, Comfort, Exklusive & Innovation. HK, Drag, Metallic och 22".

BMW i3s MY-22
Hej,

det blir en fin bil, personligen skulle jag lägga till för mineralvit istället för alpinvit, det blir betydligt snyggare. Beroende på färg på klädsel så finns det många snygga kombinationer av lister att välja till, personligen har jag valt individual utökat skinn i svart i kombination med individual Fine wood Ash Grain Silver Grey high-gloss (4WW) tillsammans med Crafted Clarity (4A2) som jag tror kommer att bli snyggt. Om du har passagerare bak regelbundet kan 4-zon klima vara värt att fundera på. Sky Lounge skulle jag skippa och lägga de pengarna på designdetaljer istället eller en Keramisk Lackbehandling. Värt att tänka på är att det till MY-20 finns några nya tillval som jag faktiskt valt samtliga. 22" M742 finns nu i helsvart (1PQ), man kan få svart grill samt exhaust tips från fabrik, Individual shadowline med utökat innehåll (7M9) samt BMW Drive recorder (6DR). Luftfjädring (2VR) är ett mycket prisvärt tillval som ger lyxkänsla samt "gömmer" en del av hårdheten som kommer med 22".

Om design är viktigt så är det värt att nämna att utan laserlights så får man endast en "u" form som daytime running light, medan laser ger den fulla signaturen med de numera kantiga ringarna!

Så det korta svaret är luftfjädring och metallic färg!

Richard
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.