|
|
|
|---|---|
|
Hej Skulle behöva er hjälp med följande problem. Jag har beställt backspegelkåpor i kolfiber men dessvärre så var fästena fel trots att de ska vara modell anpassade. Leverantören har i m-modellen och där är fästena rätt men då fel modell av kåpa. Eller passar även denna kåpa på den vanliga spegeln? Min enda lösning annars är att på något sätt modifiera och ta fästena från den gamla kåpan och sätta på kolfiber Kåpan, om nu detta ens är möjligt. Alt skicka tillbaka de jag fått till sc styling och försöka hitta på eBay. Vad ska jag göra? :( | |
| Har bilder men vet inte hur man lägger upp dem här? | |
|
Bilder får du lägga på annan hemsida (forumbilder, etc.) och länka här. Håll inte på och köp piratgrejer och tro att det blir rätt varje gång. |
|
|
Jag förstår inte riktigt hur du menar... Men generellt, om prylarna inte passar så returnera dem omgående. Börjar du modifiera själv blir det sällan bra och dessutom har du då inte möjligheten att sända tillbaka dem. Har du köpt dem från seriös firma så har du returrätt och leta sedan på en kåpa som passar din bil. |
|
|
Frågan måste väl ställas till leverantören... Det framgår inte till vilken bil det gäller, men många BMW har olika backspeglar för sedan, coupé/cab. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Hej :) Det gäller en 530d xdrive f10 lci Har fått spegelkåpor som är modellanpassade men fästena är fel. Sc styling skyller på deras leverantör och har inga andra att skicka. Såklart får jag returnera dem men problemet är att jag inte lyckats hitta någon annan som har dem i Sverige. Vågar man beställa från eBay?? |
|
|
Klart du kan beställa från eBay, räkna med import tull och skatt bara om det skeppas från ett land utanför EU Kan t.ex hitta någon tysk firma som säljer istället så blir det ju inga problem med tull mm då. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.