|
|
|
|---|---|
|
* Plastkonsolen bredvid handbromsen.. där har nog den förre ägaren haft något, i stil med cd växlare eller så, undrar bara hur det ser ut "original"..? Just nu är det ett fult hål där bara.. iof har jag fyllt det med lite mobilladdare o stereoskyddet m.m.. men ändå. * Hur får man loss panelen med värmereglaget och fläktreglaget m.m..? bytte lite lampor inuti där.. pilligt att komma runt med händerna, men som tur är har man små händer :D trångt som satan ändå.. men, skulle vilja fixa till det "blå/röda" fältet i värmereglaget, visar nästan bara rött, tror det blåa ska ligga över det röda.. det var allt jag kom på för tillfället.. fyller nog på senare :) --------------------- .. vassast på ön.. ;) | |
|
I plaskonsollen bredvid hanbromsen så har han nog haft ett fack för kassetband. //Ticco www.ticco.com |
|
| Schrimp: Du kanske borde bli gynekolog om du lyckades med det mästerverket? :) Det är förbannat pilligt att hålla på där bakom måste jag medge. | |
|
*s* Gynekolog.. första gången jag hörde den varianten. ;) Brukar få vara den bland kompisarna som får pilla i datorerna annars.. Så, ingen som vet nåt om hur man får loss de, om än simpla, väldigt avancerat fastsatta instrumenten? :) --------------------- .. vassast på ön.. ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.