|
|
|
|---|---|
| Nån som har bra tips på firma som fixar till pixelbekymmer som finns på stereon i e39an? | |
|
Hej, Den här firman både säljer GDS-kit och utför reparationer. Om sen din stereo är med i det visade utbudet, kan jag tyvärr inte avgöra. Men om inte, kan du säkert få en uppgift om de kan laga eller på annat sätt hjälpa till. Firman har funnits länge och jag har själv handlat där. Länk /Lennart |
|
| Tack för tipset. Dom svarade direkt när jag mailade och ville ha en bild på hur det ser ut,så jag skickade en,får se vad som händer | |
|
Håller tummarna! :) /Lennart |
|
|
Jag har anlitat dem för att laga pixlar på färddatorn i min E31:a och är supernöjd. Snabb lagning, skickades tillbaka med express, perfekt resultat. För övrigt så betalade jag lagningen en måndag vid ungefär kl 11 på förmiddagen med paypal, och kl 15 dagen efter på tisdagen så befann sig färddatorn utanför min dörr hemma i Sverige. |
|
| Såg att dom har fått riktigt fina recensioner, så det är nog en seriös firma.ser också att man kan köpa begagnade displayer på nätet | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.