|
|
|
|---|---|
|
vilken storlek är minsta däckdimention på m5 e-39 Ska köpa vinterdäck och tycker att de e lite väl lyxigt med 18" : ) Anders M-POWER!!!!!!!!! | |
|
17" går utmärkt kolla med BMW om bredd/profil dom har vinter-däcks paket. MVH Stephan |
|
|
här får du litet räknehjälp: Länk och, ju smalare däck, ju bättre på vintern, fast litet fult/tråkigt kan det ju se ut..... ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! Jag har beställt 235/45-17" dubbfria på AEZ Icon 5. däcksdimensionen är vad BMW rekommenderar både i instruktionsboken och fahrzeugbriefet. Mvh Johan |
|
Köpte förra säsongen Hjulsats 4st Mdubbeleker 17" med friktionsdäck på solnas clubkväll med samma dimension som Johan. 18000kr komplett. Asken |
|
|
Pratade med en däckhandlare i jkpg o han sa att det enda som går på e 18"???? Skumt, vet nån om det bara e dubbelekerfälgen från bmw som passar? Eller passar vilken fälg som helst? (Förutsatt att den e till e-39) Anders M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
Tror bara det är dubbelekerfälgen som passar. |
|
|
nån som har några att sälja? ;) M-POWER!!!!!!!!! |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! Länk säljer precis sådana du ska ha. har du köpt en M5 nu? vad blev det för något? Mvh Johan |
|
Jag har köpt en m5a, -99 7800 mil. Ska hämta den nästa vecka! Måste ju ha vinterdäck, detta e ju min vinterbil ;) Anders M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.