|
|
|
|---|---|
|
Hej är det någon som vet om en inredning från en E32:a passar rakt av i en E34:a ? Tack på förhand | |
|
Inte rakt av men så här tror jag det ligger till Framstolarna pasar rakt av (någon säger att dom är lite bredare men att det går ändå) Baksätet går att få på plats med lite joxande. Det som behöver modifieras är tydligen bältesinfästningen samt att man får pruta lite på stoppningen på sidorna bak. I övrigt skall det gå bra. Jag vet att en snubbe på Uppsala Bildemontering monterade en 750 inredning i sin E34, jag har pratat med han och det var inga större problem iallafall. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
pcdoktorn: Har allt varit in å kollat på bimmer.nu... :) Det blev väldigt snyggt med Rondell-fälgarna på din 530:a...skulle vilja veta om din bil är sänkt något och isåfall hur mycket? "Jag tänker INTE köpa vingar för pengarna... |
|
|
Tack! bilen är bara "utseende sänkt" 35 mm fram, faktum är att många säger att jag lyckats med nivån på sänkningen. Trots detta skall det bytas ut mot ett sportpaket den dagen jag har råd till det. Det blir ett avstämt paket med en sänkning på kanske 40mm fram och 10 mm bak fast denna gången med sportfjädrar och sportdämpare. Tänk på att bilen är bra mycket högre fram än bak så att du sänker lite mer fram OM du vil ha symmetri i linjerna. Vissa fördrar EPA stuket (superlåg fram och hur hög somhelst bak) men det är inte min pryl... www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
Ja,verkligen lyckat på din bil...Den bilen jag ska köpa(på måndag) har m-chassit,tror den är 25mm lägre men precis som du skriver så är den fortf rätt hög fram...skulle behövas sänkas ytterligare kanske 20-30mm fram...men absolut inget Epa-stuk! ;) "Jag tänker INTE köpa vingar för pengarna... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.