|
|
|
|---|---|
|
Har haft problem med att jag får medd. om att det e nått fel på nummer-skylts/bakljus belysningen. Fast det inte är något fel på dessa, läste på forumet att man kan koppla ur den steglösa knappen till höjning/sänkning av halv ljuset, gjorde detta och då får jag inga fel mess. Men nu när vintern nalkas vill man ju kunna höja/ sänka ljuset, men då får jag ju upp dessa mess igen.!?! Någon som vet vad som är fel, motorerna,knappen,?? Och varför har de kopplat ihop detta med nummer skylts belysningen? Häftig motor,häftiga priser...!!! | |
|
Hoj ! har exakt samma fel som dej ! kolla kabelstammen vid skufflucke gångjärnet.på min var nåra kablar av,vart bättre efter ja lappa ihop dom..men händer faktiskt ibland vid fuktig väderlek att de kommer samma medelande ändå =( Tangentbordet är lite svårstyrt, men jag tror att jag har alt under ctrl. |
|
|
funkar spolningen på lyset på båda sidor för dej ? kan de va nån sån motor som spökar ??? hel trist fel ere iaf.. Tangentbordet är lite svårstyrt, men jag tror att jag har alt under ctrl. |
|
|
läs inlägg på ID=31070 mvh BLJ |
|
|
hmmmm...kommer ju till detta inlägg om man söker på de id`t ju. Tangentbordet är lite svårstyrt, men jag tror att jag har alt under ctrl. |
|
|
Bowmore>>> Du har nog inte allt under kontroll! Detta inlägg har ID 31063 Inlägget jag hanvisar till Varför tänds "kennzeichenlicht"? ID 310070 liknar detta mycket därför hänvisar jag i stället. mvh BLJ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.