AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
391

vilket drag m5

tja alla vänner..

vintern är på väg o jag fick panik o göra klart min m5a- 91. jag har total renovera denna motor från topp till tå.55000kr bara på delar inte dåligt tycker jag.
fick lämna in det sista på verkstad för en sista check, slut nota 13000kr.men men..
nu har jag prov kört den, o jag säger bara vaa, det har varit värt all väntan o tid jag har mekat o inte minst pengarna.. vilket jävla drag, det bara drar o drar. m-bilar är bäst o nu har jag min guld klimp.. så nu blir de åka av. 91-3,6...
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Bara att gratulera!!! Men varför ville du ha klart den innan vintern? Är det inte avställningsdags för M5 då? ;-)

Med vänlig hälsning
//Kalle
______
Länk
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Tomas// Juste vinterbil du har ;-)

/Kristian BMWCS 5062

------------------------------
Länk
nofx16: han kanske ville hinna köra lite innan den måste ställas av? =)
Annars e de ju trevligt å sladda med bakhjulsdriften på vintern =)

larsson -m3 93-
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
>>Dlarsson
Till det räcker en sur 518 oxå.
//Marin
marin: de är iof sant =)

larsson -m3 93-
hej kul att ni kunde svara.anledningen till att bilen skulle bli klar är. vem vill mecka när de blir kallt ute, jag har litet garage så jag måste rulla ut bilen lite. o nu ska jag gasa lite innan snön kommer. men ställa av den ska jag inte göra, går att köra fint på vintern oxo men med nya vinter däck. men bilvård är ännu viktigare på vintern.kommer med lite renov. bilder på motorn lite senare idag om de är någon som är intresserad o titta.. kanske bilen är till salu i vår. vi får se vad jag hittar på. tja alla m- lovers...
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Ska du sälja pärlan när den äntligen är klar?

/Kristian BMWCS 5062

------------------------------
Länk
vi får se hur jag gör, de kan hända att jag blir kär i den o, men nya utmaningar finns men nu ska jag njuta lite.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.