|
|
|
|---|---|
|
Satt i går på ett fik och blädrade genom tidningar. Blev lite förvånad när jag såg ett test mellan Masseratti Spider och BMW M3. Skulle just börja läsa men just då klev "daten" in och mitt intresse för kampen mellan BMW och Masserati svalande för tillfället av naturliga orsaker. Kom att tänka på det idag och insåg att jag inte vet vad det var för tidning. Nån som har sett den? Var artikeln bra? Värt att köpa tidningen? | |
|
Tidningen du har kikat i är AUTO MOBIL. Det är alltså inte jag som särskriver utan Tidningen heter AUTO MOBIL tydligen. Finns i tidningsaffärer och välsorterade andra affärer. Har för mig att jag sett den till och med på Statoil. Jag har i alla fall detta numret hemma framför mig. Ganska bra tidning faktiskt. Första gången jag köper denna. Mycket fina bilder m.m. En sorts entusiasttidning med mycket bilder och tester. Värd att prova! |
|
|
Håller med! Lite "motorjournalenJoppe" över tidningen! Har dock inte läst numret du frågar efter... /Kristian BMWCS 5062 ------------------------------ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.