|
|
|
|---|---|
|
En hypotetisk fråga kanske, men vad tycker ni att TV/Nav. ska dra upp priset med på en E38? Förutsättningen är ju samma utrustning i övrigt, mil m.m. /Per | |
|
Är bilen ett vrak gör den ingenting. Är bilen fin +10-15k för fabriksmonterad utrustning är min gissning. Asken |
|
|
Personligen så skulle ja inte betala mer än kanske 5-7' extra för navi/TV. //Marin |
|
|
Okej, då har jag en fingervisning... Det verkar ju nämligen som om ägarna höjer bilen till skyarna så fort det sitter TV/Navi i bilen. /Per |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Rätt konstigt med tanke på att skärmarna strular en del när samma ägare får byta två skärmar på garantin på två av sina bilar.Lite kvalitets varning där tycker jag.Samt att de verkar vara ett storstadssyndrom att såga en bil bara för att det inte sitter navi i. Visst jättenyttigt i stor stan, men när navin rekomenderar en att åka omvägar som är längre och tidsödande då vete sjutton om inte de gamla hederliga papersnavigatorn är bättre:)) MVH Hasso |
|
Korrigering 1 skärm resp 1 navläsare. Navi är bra för folk som tex åker mycket i landet och skall till någon lite avkrok med 4 innevånare. Om gnällgubben skulle sluta gnälla och komma hit och käka upp den där navicdn som fortfarande inte har knaprats på så vore det ju något...:D Asken |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Asken utan navi är som Mister Maggoo. hitter ingen stans utan att få telefonhjälp, så fort han är utomsocknes så åker han fel, en vilsen 518 sågs irra omkring i Sveriges minsta nationalpark väster om Örebro istället för på E18 mot Oslo Så jag förstår att vissa sågar bilar utan Navi. Och cd.skivan har datummärkningen numera gått ut på. MVH Hasso |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.