|
|
|
|---|---|
|
Jag har efter en del letande, äntligen med stort samarbete genom Anette på bilregistret fått reda på antalet 850 i Sverige. Det finns 2002-08-26, 518 bilar registrerade. Importer utgör en större del, hur många gick ej att få fram. Själv har jag en svensksåld, hur många av dessa 518 har det? Tro nu inte att jag slår mig för bröstet för att min är svensksåld från början. Nej, jag tittade också söderut innan jag köpte min, så att jag "råkade" hitta en som inte var importerad var mer en slump. En icke föraktlig sådan. Två ägare före mig, dokumenterad historik! Jerker | |
|
Ville Anette ha betalt för sina tjänster? *inga snuskiga fantasier nu va, ok?!* /Kristian BMWCS 5062 ------------------------------ Länk |
|
Crusty |
Larsson: nu fick du mig till att garva igen! 2ggr idag! |
| Hur många tillverkades totalt? Nånting säger mig att Sverige är överrepresenterade i 850-beståndet... | |
|
Har tillverkats c:a 30 000 bilar i 8-serien så Sverige är inte överreprensenterat med tanke på fördelningen i världen på övriga BMWmodeller. |
|
|
Kristian Larsson, Crusty. Ni är inte på något sätt kul. Skärp Er. När jag lägger in ett seriöst inlägg betackar jag mig för Edra intetsägande svar. Tack däremot till Alexander som hade något vesäntligt att tillägga. Jag lyfter på hatten för Alexander! Jerker |
|
|
Jerker// Du missuppfattade mig! Vad jag menade var att jag inte ville ha några dumma komentarer. Jag har försökt att göra en liknande kontroll som du gjort, men då skulle bilregistret ha betalt. /Kristian BMWCS 5062 ------------------------------ Länk |
|
Crusty |
Jerker: Dummt av mig o lägga ett oseriöst inlägg! Ber om ursäkt för det! ///Crusty |
| Vad jättehärligt att höra av såväl Kristian som Crusty. Ni är båda förlåtna. Faktum är att Ni båda står högt i kurs hos mig. Tackar gör Jerker. | |
|
jerker: Du fick inte reda på hur många 840 det finns i Sverige när du frågade på 850is ? MVH Stephan |
|
|
Jerker// Du har fortfarande inte svarat på min fråga ;-) /Kristian BMWCS 5062 ------------------------------ Länk |
|
|
Jerker: Har du fått ordning på fjädringen ? /Janne - Livet börjar efter 250 km/h - |
|
|
Till Kristian. Nej jag behövde inte betala något. Hon hjälpte mig direkt via telefon. Till Stephan. Dessvärre vet jag ej hur många 840 som finns i Sverige. Till Janne. Nej jag har ej fått ordning på fjädringen. Hade bilen inne på dataanalys. Fick då reda på att den står i komfortläge, men vägrar att slå över i sportläget. Vet inte vad det är för fel. Får jaga vidare... Jerker |
|
|
jerker// Tack då vet jag. Bara att ringa tills man träffar på nå´n vänlig själ som inte vill ha betalt för allt... Ungefär som att ringa försäkringsbolag! /Kristian BMWCS 5062 ------------------------------ Länk |
|
|
Jerker: Om du kollat fjädringen på dataanlays så borde detta ha upptäckts men kolla så att dioden i switchen fungerar. Strömmen går igenom dioden och är den sönder så fungerar inte heller sportläget. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.