|
|
|
|---|---|
flounder |
Är det bara hos BMW man får tag på torkarblad till E-39:an. Ingen mack har ännu kunnat fixa till vänstra sidan bara höger... Kostar väl svin mycket mede orginal? |
|
Måste du köpa hela bladet? Det finns lösa gummin på BMW som inte är speciellt dyra. /Micke |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Enligt vad jag kommer ihåg så finns det lösa gummiblad att köpa på BMW runt 80-spänn eller nått sånt om jag inte missminner mej helt. MVH Hasso |
|
Clubkväll den 23/10 på solna, 20% på allt... Mig veterligt är det bara BMW som har blad till E39 men jag kan ha fel. Asken |
|
| .. och Mekonomen ... men billigast blir att köpa lösa gummin hos BMW eller välsorterad mack. | |
|
Köpte nya Bosch till min då jag hade den... 660kr! Ångrade efteråt att jag inte köpte bara gummin på BMW istället. ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
|
Köpte lösa gummi i Karlstad "autowåx" kostade 190kr/par. |
|
|
Vi fick lösa gummin hos vår lokale tillbehörsfirma gratis. Han visste inte om kvaliteten var bra eller ej, fungerar utmärkt. trevligt :-) önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.