|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad menar du med att man fick mycket gjort igår kväll, Hasso? Jag satt och svor vid min dator och var helt frustrerad! ;o))) Jag fick inget gjort igår! Som sagt, kanske dags för terapi mot detta beroende? :o)))) Mvh |
|
|
Då man som mest behöver hjälp så funkar givetvis inte BMW power :)...min moder trodde dock jag var knäpp då jag svor oändliga ramsor över att en sida inte fungerar. Ett tips till webmaster: Du kan juh lägga upp tider och datum för planerade uppdateringar osv. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Skönt att det inte var servern! /Kristian BMWCS 5062 ------------------------------ Länk |
|
|
Helt sjukt vad beroende man är! =)) /Manray/ |
|
|
Och vad tror ni jag gjort då. Har legat nerbäddad med feber sedan i söndags, och har ingen dator hemma. Alltså inget BMW Power på 4 dagar. Snacka om att klättra på väggarna. =) Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
| Gårdagen var en mörk dag som man inte kommer att glömma i första taget. Hela kvällen satt jag sysslolös och fövirrad och visste inte vad jag skulle ta mig till. Underbart att sidan fungerar nu i alla fall. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Johan B: Skrev ett repotage på tre A4 med 25 bilder t tar några timmar.Hade jag aldrig hunnit om jag skull suttit här och tjööötat hela kvällen. Borde be the crew att stänga ner nån gång per vecka i terapisyfte :D MVH Hasso |
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Vi är tydligen många vars dag blir "uppochnervänd", utan en daglig dos BMWPower. Det har blivit min lilla stund på dagen när man kan rensa ur hjärnan efter en dags stirr på jobbet. Bra att sajten åter är igång, annars tycker jag att det har fungerat mycket fint sedan den nya servern kom i bruk. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
För mig känns det om att det kvittade om BMW Power sidan funkade igår för min skärm till datorn började ryka och la sen av helt och hållet :( tur man kan låna datorn på jobbet :) till helgen blir det dock en ny skärm.....nån som kan rekomendera philips skärmar?eller kanske vet om något annat märke som är bra och prisvärt,hade väll tänkt ge en 2000-3500:- för min nya skärm. Usch....om 2-3 veckor ska M3:an ställas av för vintern:( känns svårt att låta bli att köra den. Mvh Ricke |
|
| Ricke: Länk | |
| funkade här igår, ibland :) | |
| Huga igår var en hemsk dag, jag trodde att det bara var jag som hade probbs och alla ni var här inne och fick er dagliga dos... Den enda som uppskattade eländet var ju hon jag bor med=) | |
|
*flina* Själv hade man inte tid att gå in när det var problem... Märkte det inte ens. Kunde ju gått riktigt illa...=) *badass toys for badass boys* |
|
| Trodde firman hade spärrat siten för mig. Vad skönt nu kan man kola på Bmw power på arbetstid igen. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jag bad grabbarna på Power stänga siten för jag skulle tapetsera köket i helgen, och hade inte tid att sitta här och tjöööta.:) Borde finnas en Powerfri helg då och då :D MVH Hasso Länk |
|
När man som mest behövde hjälp så hade Murphy sett till att kvadda ett kort i BMWPowers dator =( men...nu är det ok igen =) _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk Det går att ha kul med en snik-modell !!! |
|
| Hos mig var Murphy framme dubbelt upp! När Power äntligen var tillbaka (hade nästan glädjetårar) så strulade min bredbandsleverantör till det och det var då färdigsurfat! :( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.