|
|
|
|---|---|
|
Fan får inte bort stereo helvetet från 318i! har en bavaria orginal sittandes där ! läste alla tips som andra skrev men fan! får inte loss den! någon som har något mer tips eller? tack | |
|
sitter med insex skruvar en på varje sida bakom små fyrkanter som du viker ut!!!! |
|
|
Har du testat en liten insexnyckel och skruva upp skruvarna i de fyra hålen? Mvh |
|
|
jo jag vet folk har sagt att det sitter det där ! flkarna har jag fått bort inte speciellt svårt men sen fan det ser inte ut att sitta några skruvar där i dom fyra hålen ? eller det kanske gör det jävla små isåfall ??? |
|
|
Har du 4 hål? Prova att trycka in smala spikar/svetstråd/.. i hålen. Då releaser man spärrarna. Om den sitter med insex så är det bara 2 hål. |
|
|
japp 4 hål har jag !! då e det spikarna som gäller va? ska prova det senare ikväll då! tack |
|
|
vafan får inte loss skiten helt sjukt jävla cp stereo! finns det nått speciellt verktyg annars eller?? |
|
| Nej, det skall funka med 4 spetsiga föremål. | |
|
det är blaupunkts specialnyklar som MÅSTE användas.. åk till närmaste Audi elr Vw verkstad/butik och låna en.. går på några sekunder kan jag säga! hade oxå problem, men löste det på de viset! Lycka till! ---------------------------- King of the road |
|
|
aja det löser sig nog ! ska checka det imorrn ! tack för tipsen ! |
|
| Jupp, åk till närmsta verkstad eller butik, eller så kan du köpa egna nycklar, kostar runt 10kr. Sen är det bara att dra ur den. Spikar kan vara lite klurigt att använda, man blir mest irriterad. | |
| tack | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.