|
|
|
|---|---|
| Jag har sökt ganska länge efter en fin, väldokumenterad Z4 3,0SI. De som ligger på blocket nu uppfyller inte mina krav. Det kan inte finnas allt för många i landet eller? Brukar det vara många till salu? Tipsa gärna om ni har eller vet nån fin som ska säljas. | |
| coupe eller roadster | |
| Oj missade det - Roadster | |
|
3,0si finns väl mest som coupe. Jag antar att ska du ha roadster så är väl att glida det primära. Därför är väl de flesta 2,0 eller 2,5. Du är nog ute och letar för sent eller för tidigt. De som har fina bilar säljer nog inte mitt i säsongen om det inte blir ett väldigt bra pris. Men lycka till ändå / Peter Vad har du för krav, vore bra att veta för en ev säljare. |
|
| Såg att det fanns en del roadster 3,0 si på blocket men långmilade importer kanske inte är förstaval direkt. | |
| Länk | |
| Jag har kollat upp de på blocket och det är lite halvdålig historik och på nån saknas all dokumentation. Bad säljaren kontakta BMW verkstad och se om man kan få ut kopior på tyska servicar men det fick inte enligt dem. | |
| 2.5si är inte av intresse? | |
| Inte i nuläget. Försöker hitta en 3.0SI först. Sen får vi se. | |
|
Vet att när jag sökte en Coupe våren -16, så fanns det ingen som motsvarde mina krav. Historik och mil var viktigt för mig, så jag köpte en bil som inte hade den utrustning jag önskade. Annars hade jag inte fått någon bil. Mvh Micke. |
|
|
Synd att du inte köpte min när den va till salu för ca 2 månader sen på forumet! Då hade du varit nöjd Svensksåld 3700mil 3 ägare alltid garage förvarad svart metallic m sport stolar stora stereon nya 19" manuell mm skänkte den till grannen för 180 så jag fortfarande kan få se den varje dag. Kolla M-törngren bil han har alltid fina z4,or med låga mil och bra historik Mtbil.se Seriös handlare med många återkommande BMW kunder Lycka till i jakten haft båda M roadster och 2,5si men kan säga att 3,0si är helt klart bästa maskin i den modellen 2006-2008 Med vänlig hälsning, Mike |
|
| Mikecab - Ja det var synd! Den hade passat mig. Säg till när grannen tröttnar på den... | |
| Ang. din fundering hur många 3.0Si det finns, i dagsläget finns 107st 3.0Si roadster reggade i Sverige. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.