AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.956

Väd säger in om denna M3?

Sa
195
Salonika
Bmw M4 2016 - M Performance
Hej alla glada!

Har sett att denna varit ute ett tag Länk

Är priset rimligt? Den ser fin ut men har för lite kunskap om vad man bör kolla efter vid köp av denna generation av M3. Kom gärna med lite info och tips!

Tack på förhand!
Fin bil men den saknar competition pack vilket ska förvandla bilen till det bättre vad jag har läst. Kanske därför den är svårsåld eller för att Kamux har absurd ränta på sina lån.
bl
2.294
blixten
325i -88
Ser ut som en fin bil. Jag för min del hade inte lagt någon större vikt vid competitionpack. Men det är ju mycket pengar rent allmänt och de som tänkt lägga den pengen kanske hellre lägger till och köper en ny. Du får väl pruta.
Lite för dyr. För de pengarna bör du kunna köpa en M340i G20 i höst. Lär vara komfortablare och snabbare från 0 km/h. Interiört är F30 långt efter de nyaste (på gott och ont).
bl
2.294
blixten
325i -88
Är det bara noll till 100 som är intressant kan man ju lika köpa en trimmad volvo. En M bil köper man ju inte om prioriterar komfort eller nyaste interiören...
Sa
195
Salonika
Bmw M4 2016 - M Performance
Vad skulle ni säga är ett rimligt pris för denna M3?
Visa användare
202
Schrickm5
BMW F11 M550d xdrive 2013
Länk

Jag skulle har vald den här bilen, tycker om färgen och Premium Selection...om jag var efter en M3.

Men det finns massor av Competition M3or som kostar inte så mycket mer än den 599k bil som Kamux har.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.