|
|
|
|---|---|
|
blev 530d Xdrive bra eller anus? Utrustning, paket ZXI Innovation Edition 99 000 248 Eluppvärmd ratt 258 Runflat däck 2NH M Sportbromsar 2TB Automatisk sportväxellåda med Steptronic 2 500 322 Komfortöppning 337 M Sportpaket 3DS BMW display key 402 Panorama glastaklucka 417 Solskyddsgardin för bakre dörrsidor mek. 481 Sportstolar 4HA Eluppvärmt baksäte 4NB Klimatautomatik med 4-zons reglering 4UR Ambient interior lighting 536 Kupevärmare med Fjärrkontroll 552 Adaptiva LED-strålkastare 575 Extra 12 Voltsuttag 5AC Helljusassistent 5AL Active Protection 5DN Parking Assistant Plus 609 Navigationssystem Professional 610 Head-Up Display 650 CD-Spelare 688 Harman Kardon högtalarsystem 6AM Real Time Traffic Information 6AN Concierge Services 6U8 BMW Gesture Control 6UH Traffic Information 6WB Multifunktionell instrumentdisplay 704 M Sportchassi 710 M Lädersportratt 715 M Aerodynamikpaket 760 Individual Högglans Shadowline 775 Individual Anthracit innertak 7S9 ConnectedDrive services package ZGC Connected ZGI Innovation ZGL Travel ZGN Comfort Pack ZGW Winter Utrustning, fabriksmonterad 1CA Selektion COP Relevanter Fahrzeuge 3AC Dragkrok infällbar 12 800 3AS Takreling silver 800 420 Tonade sidorutor bak samt bakruta 4 400 488 Svankstöd 2 700 Change in paket ZXI 21P 19" Lättmetallfälg dubbeleker 664 M 14 200 4LF Interiörlist Finewood Fineline Ridge 2 000 meddekorlist i Pearl Chrome 5AT Driving Assistant Plus 16 700 6NW Bluetooth-förberedelse Professional samttrådlösladdning av telefon 1 000 | |
| Det blir nog en riktigt trevlig bil det där! | |
| Lack och skinnfärg? | |
|
Fin spec. Skulle själv lagt till komfortstolar för de är så sköna samt att de har minne. Backkamera är också bra med krok, men det kanske ingår i innovation edition. |
|
| Ser bra ut, beställde min 530d i mitten av april, blir tokig av väntan!!! som Lasse sa, Komfortstolarna hade jag också kryssat för! | |
|
Rft däcken skulle jag direkt byta mot vanliga. |
|
| RFT ingår i m- paketet tillsammans med IE edition. Tror inte att man kan ändra på det från fabrik, inte för att då bryter man upp den fansatiska rabatten på drygt 20% av inköpspris:))) | |
|
Verkligen trist om det är så. Kanske det i sig motiverar någon procents rabatt. Packa ihop bra grejor med lagerskit och kräng det med lagom rabatt. |
|
|
Fattar inte varför detta hat mot RFT. Däcken funkar ju skitbra, två gånger har jag sluppit bli stående vid vägkanten, inga problem med komfort, buller eller någonting. /M Mina bilar: Länk |
|
|
håller med tegel! köpte rft igen Goodyear exellence funkar mkt bra,,,absolut inte spårkänsliga (F11a) däremot hade jag en E91a för några årsen med rft Bridestone då,,,,de var helt kass!!! totalt spårkänsliga sorry lite offtopic |
|
|
Jag kör med orginal rft och det är Bridgestone. Låter för jävligt jmf med Michelin PS 3 som jag hade på min förra f11:a, och PS 3 är ändå långt ifrån tystast på marknaden. Sen kan det förstås finnas rft märken som är bättre men jag tror inte än att de kan matcha bra vanliga däck i körupplevelse. Sen, om du brukar få punka några gånger per år så kan jag förstå att du har överseende med komforten/bullret. Eller så är du lyckligt ovetande om hur rft är jämfört med ett kvalitetsdäck. Trevlig lördag kväll på er. |
|
| Byt ut sportstolarna mot komfortstolarna! | |
|
Bra spec, men personligen gillar jag komfortstolen bättre. 99.000 för innovation edition? Det var vad jag vet en gammal kampanj som jag hörde från en säljare kanske kommer tillbaka? Vad hamna bilen på totalt? Privat eller tjänstebil? Ska beställa bil under sommaren. Men tveksam till 520d. Hade varit grymt med en 530d. |
|
| Räkna med drygt 20% på totalpriset. Min 530d kostade 755k innan rabatten, matten kan du göra själv. Be om prisförslag från olika ÅF!, Privatköp | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.