|
|
|
|---|---|
|
Har en E89a, 2010. Tyskimport. Tänkte uppdatera kartorna till navin. Försökte via BMWs datorapp, men det funkade inte. Vände mig till lokala BMW-verkstaden och beställde ett USB med nya kartor. Fick det onsdags, stoppade i det i USB-uttaget under armstödet, men ingenting hände. Läst mig till att bilen automagiskt ska känna av och starta installationsförfarandet. Hm... På lådan, som USB-minnet kom i, så står min modell med. Men när jag läser i den tyska instruktionsboken, så står det att kartorna ska uppdateras via CD/DVD! Mån som vet, så jag har lite mer kött på benen när jag går till BMW och klagar? | |
| Det löste sig! Hittade ett till, väl dolt och svåråtkomligt, USB-uttag i handskfacket. | |
|
Någon som har förslag på lämplig hemsida att köpa mapupdates? finns diverse engelska men är dom seriösa,FSC kod behövs också |
|
|
Vad fick du betala för ett USB på BMW? GS |
|
| 1500 har jag för mig att det var. | |
|
Jag har en 2013 3,5 is funderar på att uppdatera min GPS också. Men är det värt dom pengarna. Jag använder Wase på telefon uppdateras dagligen GS |
|
|
Beställ härifrån, Länk Fungerar utmärkt,4dagars leveranstid,utmärkt support. |
|
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Volkswagen eGolf -19 |
Om det är någon som behöver ”Road Map Europe West PREMIUM 2020-1” på DVD så har jag detta, hör av er via PowerPost. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.