|
|
|
|---|---|
|
Mitt vänstra framljus halvljus fick nedslag på besiktningen typ diffus ljusbild. I stort sett så är ljusbilden lite för mycket sne uppåt ut till vänster. Någon som varit med om liknande? Ny lampa redan bytt utan hjälp. | |
|
Lågpris lampor? |
|
|
Nä tror det är nått med hur den adaptiva programmeringen... Fick ju fel på FRM boxen innan detta upptäcktes... FRM boxen fixades med "norsk reset" men misstänker att mitt vänstra adaptiva halvljus inte "riktar" ljuset rätt alltid... Lyckades få igenom det på besiktningen till slut... men tror det var mer tur.. misstänker att det ändå inte är helt hundra än... |
|
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Volkswagen eGolf -19 |
Hade en E93 330d för några år sedan. På den så ville inte den lampan på förarsidan göra initieringen när man tänder lyset. Då provade jag att koppla bort den lampan och sedan kopplade jag in den igen. Då hoppade det igång igen, funkade sedan som den skulle. I alla fall så länge jag hade den kvar, typ 2 år. |
|
Lemans Blå, Ok tack för tipset. Har nog inte provat det än :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.