|
|
|
|---|---|
C-M I |
Har en 525 -91 och det står "servicebok" på displayen vid instrumenten. Hur får man bort det och varför frågar den om en sån sak?? |
|
Det brukar stå "Owners manuel" eller "Beiterban...nått" och det är användarhandboken. Den indikeringen visas ihop med någon annan varning tex bromsbelägg och motoroljenivå. Det syftar bara på att man ska titta i boken och se vad man ska göra. Re5pect 4 M5 |
|
|
Står det verkligen "servicebok" eller du har översatt det själv till den betydelsen? Jag frågar för att det hade ju varit kanon om det går att få svensk text i displayen, något jag är tveksam till går att lösa. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
Näe, svenska går inte att få i displayen! Det normala brukar väl vara "checkcontrol se owners handbook (eller betriebsanleitg)" och sedan ett efterföljande fel på t ex en trasig lampa el nåt. Jag däremot har ett mindre lustigt fel på min bil sedan jag bytte rotor i min generator. Jag får bara upp "checkcontrol se owners handbook" utan något efterföljande meddelande. Detta kommer fram vid start/avstängning av bilen..mkt irreterande! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.