|
|
|
|---|---|
| Som sagt, har bytt lampa, tändgeejen som sitter på lampan, boxen under strålkastare, funkar ändå inte, flyttar jag allt till höger sida så funkar det. Har även bytt karosserimodulen. Har totalt fastnat på vad det kan vara. Någon som vart med om något liknande? | |
|
Hej, Ute på tunn is nu, men bilen råkar inte ha en sån där ljusmodul som kroknar efter ett antal misslyckade försök att tända en lampa? Har den varit o-tänd en längre tid? I så fall, om jag ligger rätt, måste ljusmodulen återställas med hjälp av dator och programvara. Såvitt jag förstått, gör bmw-verkstaden inte sånt. Det kräver en entusiast. Men jag kan ju ha helt fel /Lennart |
|
| Va inne på om det kunde vara något sånt, som en säkerhets grej eller något sånt. | |
| Och ja, den sidan har inte varit igång på ett bra tag | |
|
Då får vi hoppas på att OlaO tittar in här. Han har både kunskap och verktyg. /Lennart |
|
|
Här hittade jag en tråd som är ganska pang-på. Länk /Lennart |
|
| Kanon, tack för att du snoka fram detta | |
|
Prova att kontakta OlaO den här vägen: Länk /Lennart |
|
|
Har nu varit i kontakt med trådskaparen och tillsammans ska nog detta lösas. En första åtgärd är som ni mycket riktigt kommit fram till är att nollställa countern i FRM. Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
|
Kul att det verkar kunna lösa sig! :) /Lennart |
|
| Det här blir nog kanon i slutändan. Tack för all hjälp. | |
|
Hur har det gått med detta problem? Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
| Nja det går så där, ska ge mig på det i helgen igen. Se om jag får nån rätsida på det. | |
|
Ok, men du har fått igång programvaran och så? Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.