|
|
|
|---|---|
|
Jag har flera bilar jag tänkte göra mig av med pga att jag inte brukar dem som det bör göras!! Har haft flera olika bilar "utan tak",och nu vill både jag och barnen ha en rolig taklös bil. Har tex en 750ia-99(13000mil) i ett mkt bra skick som bara står oanvänd i ett garage,och en 745(E65 9000mil) som körs dagligen),men nu börjar jag bli sugen på taklöst igen! Har lite svårt att annonsera ut på B#####t mm pga oseriösa svar/byten,och vill helst komma i kontakt med en seriös som kan tänka sig ett byte mot en tex E30/E36/E46 eller Z3/Z4! Har ännu inte varit i kontakt med tex bilfirmor för inbyte. Jag har fått intresseförfrågan från olika personer när jag lagt ut en "försiktig"annons på forumet,men helst vore ett rent byte det mest optimala för mig! Tacksam för synpunkter för detta,och då om jag tänker fel och bör lägga ut annons och ta allt strul!! Mvh Thomas | |
|
Spännande affär. Båda två bör vara hyfsat intressanta på antingen den svenska eller tyska begagnatmarknaden om du kan verifiera mätarställningen - och med verifiera menar jag inte bara att du säger att den stämmer. Att undvika oseriösa på Blocket är väl inte särskilt svårt. Det är bara att svara "Nej tack" på alla mail och sms med förfrågar om du vill byta mot två äkta Bukhara-mattor och en Mitsubishi Railart Lancer och liknande och koncentrera dig på de som ringer och verkar trevliga. Att leta efter byte är nog snarast att be om strul faktiskt. För det första skall personen som har en Z4 gilla din bil, och vara överens med ditt pris på bilen, och du skall dessutom gilla HANS bil och vara överens med honom om HANS pris. Hur troligt är det att alla dessa faktorer skulle falla in? Som svar på din fråga så tycker jag alltså inte att du skall "lägga ut annons och ta allt strul" utan snarare "lägga ut annons och undvika strul". |
|
| Mest för emfas... ^^ What he said! | |
|
Barnen får inte plats i en Z :) Håller med Alexander. Blocket funkar om man bara tar mailsvar och skiter i de oseriösa. |
|
|
Sälj de var och en med sina meriter, då är du fri att leta det du vill ha! Det är störst chans, för hur många vill sätta sig med två "feta" 5:or på en gång? Det behöver väl inte behöva bli så mycket strul, om bilarna justa och välskötta/dokumenterade, kanske Tyskland med tanke på vår kronas låga värde? em3 |
|
|
Sälj de var och en med sina meriter, då är du fri att leta det du vill ha! Det är störst chans, för hur många vill sätta sig med två "feta" 5:or på en gång? Det behöver väl inte behöva bli så mycket strul, om bilarna justa och välskötta/dokumenterade, kanske Tyskland med tanke på vår kronas låga värde? em3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.