|
|
|
|---|---|
| Idag när jag körde bilen, hade ca 7 mil till destinationen och strax efter 5 mil så ändrades färgen i siffror som visar miltalen, lampan som lyser upp hastighetstavlan och varvmätaren annars är dem så där xenon vita som på dem nya bmw. Bilen ör bmw F34 2014. Jag vet att jag hade i check kontrollen dåligt med spolarvätska. Sen tändes reserven men hade 8 mil kvar på den. Hann inte läsa men tydligen så var det något idriven visade men tänkte inte på det. Är det någon som har erfarenhet av det. Färgen ändrades strax efter det, blev inte länge röda. Sen blev dem vita och mätarna också... hjälp med förklaring | |
| Färgen ändras med dagsljuset, så kör du in i en tunnel eller kör på kvällen/natten så lyser det i rött/orange som på gamla BMW. Det är bara dagtid som det är vitt. Så kan det vara att du körde in i något mörkt, typ tunnel eller under en viadukt? | |
| Har för mig att den funktionen kom med LCI 2016, med vita siffror och bokstäver under dagen. | |
| Fanns inga tunnel och solen sken då så jag försöker komma på vad det kan vara. Kan det hända att texten blir röd pga någon varning??? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.