AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.728

Bmw M3 på blocket...hjälp!

Hur ser ni på denna?

Länk

Aningen konfunderad av historiken, eller?

Hälsn Peter
He
143
HelmsmanPlay
E90 M3 ZCP -11
Smashad i USA, repad i Öst, har vi hört den förr....🤔

Ps. Med bättre begagnad ratt.
Visa användare
8.666
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Krockad bil som är repad i baltland, det räcker för mig. Inte intresserad över huvud taget. Det är inget jag vill vara en del av.
Killen är ju iaf ärlig med ursprunget.

Finns det bilder på " Skadorna var av mindre omfattning" så kan det vara nått att ha, men inte till det priset.

Fälgarna är ovanliga, trevliga och kostade nypris ca 11k styck.

Burne@ jag skulle betala max 180k, efter att ha sett bilder på innan rep.

EB
Visa användare
871
aerobat
Porsche 718 Spyder
Välj en annan bil om inte historia kan dokumenteras.
Tack för input och bra inlägg...

Hälsn Peter
Visa användare
2.842
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Finns en tråd på rejsa om den bilen.Länk
16.585
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Knappast ett vrak för att tjäna snabba pengar som en del ovan vill försöka få det till. Det skillnad på skit och pannkaka som mormor sade.

"Bilen har anmärkning i carfox og jag har besiktat bilen innan kjöp grundligt, det som var att hitta var det fattades sido kjolar och fälgar var repiga, batteri kabel hade löst ut vid batteri, förare bältesträckare var löst ut.
Det ena bakre staget var sepparerad i invikningen, där plåt mot plåt möts utan svets, men dessa är utbyttna mot turner.

Kabel härva plus från passagerar sida bak till batteri är bytt ut mot ny, bältesträckar också.
M-Bilar har sett på bilen och inte hittat något fel med chassi / drivlina, de bytte också instrumenthus så man slapp mph i mätarhus. "
We
966
Weiman
118i M-Sport -24
Fast det är ju föregående ägare som har gjort allt det där och har haft bilen i tio år. Blocketsäljaren har bara ägt den i två månader.
16.585
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Absolut, men bilen tar ju inte skada av att annonseras. Att en del försöker köpa billigt och sälja dyrt är bara att ta, men vi vet ju inte heller vad bilen såldes för förra gången på rejsa? Jag reagerar på antydningarna att bilen är i dåligt skick som ges ovan. Rejsa.nu länken ger helt andra signaler.
Visa användare
8.666
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Jag har inte sagt att det är något fel på bilen trots att jag inte skulle vilja köpt den. Men med den historiken och några ägarbyten senare så kommer det inte se så bra ut dagen man själv ska sälja. Visst går saker och ting att åtgärda och laga, men jag äger hellre en bil som inte har stämpeln krockad i USA och reparerad i baltland, just för sannolikheten att kopplas samman med det som brukar ha hänt när det "track recordet" finns.
Ko
45
Kobie10
Bmw 325i M-tech II - 89
Testade med chassinr på Google för att se om man ev fick upp någon länk till auktionen och bilderna i USA utan resultat. Vet att det fungerat på några ”salvage”- bilar förut.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.