AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
13.751

Byte vevlager M3 E92

Sida 3 av 3
SLUTA!
Jag som aldrig skulle ha någon M efter min e63.

EB
Pula: Det går inte sluta. Det är en drog.
St
1.400
Stenback
M3 E92 6MT
318d F34 6MT
320i E91 6MT
320d E91

Tesla Model Y Performance

Pula: men känner du stark passion för elbilar så kommer framtiden se ljus ut, vissa av oss har ju en passion för bränsletörstiga sugmotorer som varvar mer än 8000, och vi ser nu till att säkra minst en inför framtiden :-)

Kommande M-bilar med elektrisk drivlina kommer inte ha några problem med vevlager, tryggt! Man får försöka se det positivt...
Kommer aldrig att köpa en el-bil. Däremot är suget stort efter en V8 med dubbelturbo.

EB
He
143
HelmsmanPlay
E90 M3 ZCP -11
Snårtas - håller med, S65an är mys big time. Har du inte gjort något åt ljuddämparen så har du nya saker att se fram emot, utan tvivel. En djungel att välja i, kräver förstudie för att landa rätt för sin egen smak. Jag började smyga med den s.k. OEM modden (av orginalburken), provade ett par olika system, tillbaka till mitt moddade system.
S65an kräver dock någon form av förändring av ljuddämparen för att komma till sin rätt!
Klarade av att stå emot M-suget denna gång;)

Det blev dock V8 med dubbelturbo som jag hade på önskelistan , det i en R231::))

Ska försöka hålla bakdäcken i skapligt skick hela sommaren, men kan bli svårt med 700nm redan vid 1800 rpm;)

Trevlig sommar

EB
Grattis Pula :)
Tack 🙋‍♂️

EB
Visa användare
2.682
Kävlingepågen
M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver
X5 E70 - Space Grey
325 E46 - Alpenweiss (03 optik).
318 E90 - Alpenweiss
R231? Radiobil 231?

;)

"Jag klimatkompenserar din miljöbil med min bensindrivna SUV"
BMW CS #05XXX

TZ
14
TZH
Z4 M40i 2023
X4 20i 2023
Förmodligen en MB R231 är SL serien, så jag skulle tippa på en SL63 AMG. Trevlig vagn
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.