|
|
|
|---|---|
|
Tja undrar hur mycket ett par Alpina fälgar 18” med tillhörande sommardäck I ett välbevarat org skick, suttit på e46 (softline modelle ) Vad kan man begära för ett par ? Tacksam för seriösa svar | |
|
Ett par blir nog svårt att få så mycket betalt för... En komplett uppsättning med två par fälgar, särskilt med däcken monterade i form av hjul, kan säkert betala en slant. Förlåt, kunde inte låta bli... =) MVH Christofer |
|
|
Där satt den 😂😂👍🏻 |
|
| Är de olika breda fram / bak? Isf är jag intresserad - lägg gärna ett pm. | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
du har så fel crille82. Jag har sagt fler gånger att jag ska ta ett par öl, och de är fan inte två ;) |
|
När det gäller öl och andra dryckesvaror är antalet alltid svävande, det håller jag med om... ;-) MVH Christofer |
|
|
...ett par öl är alltid fler än två :) Nej men om de är bra skick kan du få säkerligen runt 8-10´ för 18" utan däck, bara kolla tyska marknaden vad dom säljs för där, gick en uppsättning fräscha Classic 2 18" i veckan på Blocket för 8' |
|
|
Välbevarat? Hur välbevarade? Inga kantskrap men väl åldersbetingade defekter som stenskott, tvättrepor och allmänt smutsiga? Är de kliniskt rena helt utan skador är de värda en bra slant, hur mycket beror på hur snabbt du vill sälja, tippar på mellan 6-12k för felfria utan däck. Är däcken ”bytesmogna inom 2000 mil” läs 4 mm så anser jag att värdet höjs typ 1000 kr, detta då det kostar en hel del att kränga av/på däck, därmed inte sagt att jag byter däck med 4mm absolut inte, men de har drygt 2mm att slita innan de måste bytas enligt lag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.