AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
2.318

Byta stolar F11 LCI

Fr
2
FreddaAbborre
520d Touring -15
Jag har idag tygklädsel och vill byta inredning för att få skinn. Jag har förstått det som ett större projekt om du vill byta till stolar med minne pga kablage. Men hur är det med andra stolar utan minne? Jag har dålig koll på vilka options som fanns men vissa sportstolar verkar inte ha minne? Finns det andra stolar med skinn som kan passa?
Kollar jag eBay så vanligast förekommande komfortstolar med minne och således inte aktuellt för mig.

Tack på förhand!

Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Har du sport stolar i tyg? eller har du standart stolar? Även om det är standart eller sport om nu det inte är med minne så är ryggstödet samt höj/sänk funktionen elektriskt på alla stolar antar att du har såna?

Min vän har precis skaffat sig M5 inredning och har snart sportstolar i svart skinn över som han kommer att sälja tror jag. Hans stolar är som jag nämnde ovan.

skicka pm om du vill att jag kollar med honom
Fr
2
FreddaAbborre
520d Touring -15
Standardstolar idag. Tyvärr beige med matchande färgsättning i övrigt. Så bara beige är intressant.
Hur är det med airbags? Finns det i alla stolar? Hur påverkas de vid en ev flytt av stolar? Kan befintliga airbags flyttas med till nya stolarna?
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Jaha ok. Ja airbags sitter i stolarna och behöver inte flyttas eller kodas till bilen.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.