|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Allt började med att jag köpte en Bmw e39. I den bilen hade tidigare ägare bytt till m5 inredning. Kontakterna skiljde på den inredningen så inga kablar var dragna. Nu har jag gett mig på bältessträckaren då jag gärna vill att den ska fungera. Jag rev ut m5 stolarna och köpte bältessträckaren från en annan e39a och monterade dem på m5 stolarna då den gamla sträckaren var utlöst. Eftersom kontakterna inte passar så skarvade jag kablarna från bältessträckaren ihop med kablarna som ligger i golvet. Jag gjorde endast detta på förarsidan då jag ville prova ta bort felkoder och se så att allt funkar innan jag ger mig på passagerarsidan. Kablarna i golvet är gul/röd gul/Brun. Kablarna till sträckaren var blå och svart. Jag kopplade gul/röd till blå och gul/brun till svart. Kopplade sedan in datorn och provade släcka felkoder men det funkade inte. Nu är jag liten vilsen och hoppas på att någon kan hjälpa mig att klura ut varför det inte funkade? Är det något jag missar? Har ingenaning om vilken årsmodell bältessträckarna är från om det har någon betydelse i det hela. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.