|
|
|
|---|---|
|
Tjena gott folk! Tänkte justera min handroms. Testade då att ta bort en hjulbult o lyste in i hålet och roterade hjulet. Men jag hittade fasen inte nån justeringsring? Nån som har nått tips? | |
|
Tyckte åxå att det var svårt att hitta/se den. Om man vet hur den ser ut, var den sitter, vinkeln, blir det lättare. Länk Länk Länk Länk Länk Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
| Tack,har kollat på det där. Men det enda jag lyckas se är fjädrarna som håller ihop backarna. Ingen justeringsring. Har dock inte gjort den där service grejen med spaken. Kanske måste det för att se ? | |
|
Justerskruven sitter som sagt ungefär "klockan 1-2" på vänstersidan och "10-11" på högersidan. Man kan behöva kräla lite på marken och kika snett underifrån och lysa med lämplig ficklampa eller liknande, för att se dem. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Får göra ett nytt försök. Men fasen jag höll nog på en halvtimma att försöka lokalisera. Det enda jag kunde se var fjäder. | |
| Syns inte när det suttit ett tag och är skitigt, men dom finns där, justerade mina igår. | |
| Hittade till slut! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.