|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag behöver byta ut båda mina tailgate struts, eller gasdämpare med motor eller vad jag nu ska kalla dem?! Jag har en x3 2011 som jag ska sälja iväg, men i mina försök att fixa så luckan går igen ordentligt så har jag lyckats förstöra båda enheterna som lyfter/stänger luckan. Jag har sökt på bildelsbasen och pratat med några firmor men de har bara nyare delar och de har tydligen andra artikelnummer än vad som ska vara på min bil. De jag ska ha har följande artikelnr: 51247232003 och 51247232004, de som finns på bildelsbasen har andra nummer och varken firmorna som säljer dem eller BMW själva kan svara på om de kommer funka på min 2011. Någon som kan hjälpa mig med detta dilemma? Nya dämpare kostar drygt 5500kr jämfört med typ 2200 för bättre begagnade. Länk | |
| Ingen som har någon aning och kan hjälpa mig? | |
|
Hej, Gå in på www.realoem.com: Länk Där bör du hitta artikelnr och sök sen på tex Ebay. Kolla bara så att artikelnummer stämmer med dina dämpare innan köp. /Magnus |
|
|
hej, har samma problem med min x 3a, har du hittat någon lösning. mvh tommy |
|
|
Ena sidan: Länk Den andra sidan torde gå med i samma frakt, alltså ca €250 totalt. Billigast, men kanske inte bäst. /Lennart |
|
|
Ok, tack för hjälpen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.