|
|
|
|---|---|
|
Hej! som rubriken lyder, är det en träff där då eller har jag bara fått för mig det? /Anders | |
|
Oldtimersektionen av BMW Club Schweden gör en utflykt som avslutas där. Länk Bara att gå med i Länk så har man tillgång till ett 30-tal träffar I OCS och Stockholmssektionen i Mälardalen året runt. Mvh Asken |
|
|
Tack då vet jag! Min är bara 9 år, 20+ gällde för en oldtimer, eller? /Anders |
|
|
Även om det är BMW Oldtimer som arrangerar utflykten är alla medlemmar i BMW Club Schweden välkomna - även i moderna bilar. Välkommen att bli medlem i klubben! ChristerG525 |
|
|
Man tackar, då vet jag! Finns det ytt info om träffen någonstans? /Anders |
|
|
Den här inbjudan finns på BMW Oldtimers FB-sida: BMWCS Oldtimersektion Bjuder in till Vårslingan 2019 05 18 kl 0900 - 1500 Start i Kallhäll parkeringen vid Hemköp och Mc Donalds. E18 avfart 152. Efter en frågerunda på c:a 5 mil landar vi på Biskops-Arnö i Håbo kommun där vi äter en god lunch och blir guidade i gamla Gotiska källarvalv. Startavgift 50 kr per ekipage, lunch och guidning 100 kr / person för medlemmar i BMW OCS och BMW CS. Medföljande icke medlemmar betalar 170 kr / person. Anmälan till oldtimer@bmwcs.com senast 2019-05-06. Ange om det är något i matväg ni är allergiska emot. Max antal ekipage är 25 st men de får gärna vara fyllda med passagerare. Startavgift och avgift för lunch inbetalas till klubbens konto i Skandiabanken, clearing nr. 9159, konto nr. 197 92 52. Innehavare är klubbens kassör Lars Hannéll Ange namn och medlemsnummer samt antal passagerare på inbetalningen Välkomna! Adressen är:Länk Bilden kan innehålla: text ChristerG525 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.