|
|
|
|---|---|
|
Hej Någon som vet vad kåpan som täcker oljepluggen heter. Bilen är en m3 3.2 - 97. Har lyckats slarva bort den under vintern ... Blir galen för jag inte kan hitta den på realoem. Bmw hittar den inte heller i sina listor. Skulle gärna vilja ha en att sätta dit. Mvh Martin | |
| Länk denna du är ute efter? | |
| Jag vet vilken du menar, den där typ L-formad på sidan. Jag hittar den inte heller på bmwfans.info... | |
|
Catch me - nej det är inte den. Dawwe - ja det är den du beskriver. Hur ska man få tag på en sådan när inte ens BMW kam hitta den. Jag har gjort rent under bilen i vinter och plockat bort alla kåpor. Tyvärr har blivit av med den troligen i samband med att jag tvättat av kåpor o skydd . |
|
| Det kommer dröja men om inte annat så kan jag kolla om artikelnr står på nån av mina, borde göra det... | |
|
Vore ju fantastiskt! Det är ju ingen panik, bilen går ju att köra men vill man att allt ska vara bra så känns det sådär att det fattas en kåpa. Mvh Martin |
|
|
51712489803 Tror det ska vara rätt men du får dubbelkolla lite själv. Nr24 Länk Bilderna i Realoem etc är inte alltid korrekta. |
|
| Hej, ja det skulle det kunna vara men killen som ritat detta är ingen Picasso i så fall. Kan möjligen be bmw kolla om det kan vara rätt artikel. | |
|
Minns inte exakt hur delen såg ut men det ser väl ut att kunna stämma, kommer ihåg det öppna skruvhålet uppe till vänster iaf. Länk Diskuteras även här Länk |
|
|
Tror du har rätt i att det är den. Ska ringa till BMW imorgon och kolla. Tack för hjälpen så långt! Mvh Martin |
|
|
Bilderna i Realoem kan vara riktigt "konstiga" på bilden... Ta art.nr. och googla det och kolla vilka bilder som dyker upp. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Har kollat med BMW en extra gång och beställt kåpan. Fick den igår och idag sitter den som en smäck. Det är helt rätt kåpa! Case closed. Mvh Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.