|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Det var en tråd där man varnade för en mätarskruvad Golf. Tråden är nu borta. Är det efter påtryckningar från skumraskhandlarna som figurerade i tråden? Så vitt jag kunde se fanns det inga personangrepp eller liknande utan bara ren fakta i tråden. Mot slutet i tråden smög sig iofs. en "förklädd handlare" in och började smutskasta faktakällorna som avslöjade de mätarskruvade bilarna... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! | |
|
Mycket lustigt, ja tråden är raderad: Länk Modereringen i detta forum är ju näst intill obefintlig, men när den väl sker så sker det utan kommunikation. Tycker vi har rätt att få veta anledningen till raderingen, detta är väl ingen censursida. Det förekom väl två plötsligt misstänkta "personangrepp", men då raderar man väl inte hela tråden - så länge det inte är mutor inblandade??? Allmänheten har ju rätt att se hur bilhandlare beter sig. |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Jag vet ej om tråden, men kan prata om egen erfarenhet. Jag hängde ut en bilhandlar här tidigare.. det slutade med direkt hot från handlaren. Som jag spelade in. Sedan bad jag att få tråden raderad, så det kanske är så det skett också. |
|
Jag bad om att få tråden raderad(jag som startade den, gjorde det i fredags men det var lite ledtid tydligen). Om du vill veta varför kan vi ta det i PM. Jörgen är väldigt nära kan man säga. |
|
|
Upplevde att det var som Jörgen var inne på i tråden, kan förstå att trådskaparen ville radera tråden... /Peder |
|
|
Låter inte bra... --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
thekinglives |
och vilka /vilken handlare gällde det? |
|
Företaget var Länk Göteborgsbilgruvan Googla på ägarens namn så hittar ni massa trevligheter och regnummer Länk ORZ695 |
|
|
Mkt tråkigt att samhälletsparasiter skall förpesta AP och ta till hot mot AP vänner. Finns två sätt att tackla det utan att göra någon större komplicerad apparat av det hela 1. Skriva anonymt 2. Flashback (Finns övrigt en ganska stor tråd på FB där man varnar för dessa skojare) Tråkigt men sant BMW M-POWER //Den som skvallrar för dig, skvallrar om dig// |
|
|
Slippy, jag läser i ditt inlägg mellan raderna vad det troligen beror på och kan bara beklaga att den typen av lurendrejare inte drar sig för något när det gäller att försöka hindra att de får ljus på sin ljusskygga verksamhet. Naikon, ja det var ju en "trevlig" knickedick...bilhandlarskumraskaffärer verkar inte vara enda talangen... :( Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Innehållet ska spegla din äkta upplevelse på platsen och ska inte publiceras i syfte att manipulera platsens betyg. Publicera inte falskt innehåll, publicera inte samma innehåll flera gånger och publicera inte innehåll för samma plats från flera konton. |
|
| Otäck firma, att komma med hot efter att ha försökt sälja mätarskruvade bilar gör mig inte mer sugen på att handla. Undviker därmed Göteborgsbilgruvan! | |
|
TinoSr1, vem ska besluta om att hans upplevelse är äkta, du eller han? Vad är falskt i hans påstående? Kan det vara så att det möjligtvis är ditt företag? /Loefenhamn |
|
|
Sök SASAS bilar här på AP. Göteborgsbilgruvan drivs av samma... |
|
|
Loefenhamn Tror att du är rätt på det! |
|
| Länk | |
|
ORZ695, förutom allt ovan så var det intressant att se att bilen inte en enda gång har varit inne på auktoriserad verkstad. (Kan kolla sånt via kontakter). Så finns det en servicebok är den 100% falsk. ------- //Lövet |
|
| Nu är omdömena borta på hitta, tråkigt då kommer fler bli lurade. | |
|
Då får vi se till att skriva om : Göteborgsbilgruvan , så att alla som googlar på detta blufföretag får läsa om dom! |
|
|
Göteborgsbilgruvan = Säljer mätarskruvade bilar , varning! |
|
| kanske lite omdömen här hjälper mer: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.