|
|
|
|---|---|
|
Tjena, Är det nån som sitter på en prislista för 5-serie GT från 2015? Alltså, BMW's hemladdningsbara. /Magnus | |
|
Japp jag har den som PDF. Något särskilt jag ska kolla åt dig eller ska jag maila den? När du läser listan, tänk på att BMW under 2015 sålde en 'M-Sport Edition' som i princip innebar M-Sport, Komfortstolar, 20" och navigation PRO på köpet. Jag vet eftersom jag köpte då :-) /M Mina bilar: Länk |
|
|
Ah, grymt! Du får gärna maila den till magnus.goransson@altitude365.com Ps. Denna typ av filer borde ju ligga under downloads här på siten. :-) |
|
|
Magnus, är du kollega med Tommy Clarke? Gick Lync 2013 kurs som han ledde för ett antal år sedan! Världen är liten :) Håller med om att prislistorna bör vara nedladdningsbara för historik :) |
|
|
Skickade listan plus två andra filer som kan vara skoj att ha. 16MB! /M Mina bilar: Länk |
|
|
Alpinaturbo: Jodå, det var Tommy och jag som startade Altitude för drygt fem år sen :-) Och, jag har också gått Lync 2013-kursen hos Tommy! Tusen tack tegel!!!! |
|
|
Hej! Jag är också intresserad av prislistan. Skulle nån av Er kunna maila så är jag mycket tacksam. n@gothes.se är adressen. "Behandla andra som du själv vill bli behandlad..." |
|
| Skickade de jag fick av tegel! Mycket bra filer :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.