|
|
|
|---|---|
|
Har försökt hitta M performance avgassystem till min 330i års 2010 men verkar inte som om de säljs mer. Någon som vet? Eller något annat förslag som låter likvärdigt. Mvh kitte | |
|
En annorlunda men trevlig upplevelse är Länk Jag hade själv ett sådant system på min E31 850. Ljudet är dovare och djupare än andra, mer kända system på marknaden är min subjektiva åsikt. Sen är det lite roligt att ha något som inte alla andra har:) Ytterligare ett alt kan vara Länk Lycka till! Asken |
|
| Tack för svaret men fanns inget system till min bil på någon av dessa länkar. Jag har en 330i 2010 N53 272 hk . | |
|
Länk På den länken finns det lite att välja på. /Kent |
|
|
Jag satte Eisenmann på 335;an och det låter hyfsat bra.Du kan lyssna på you tube. Jag saknar dock det dova som eisenmann ger på min e31. Bakre dämparna till 335;an är ju två "paddor" som ser lika ut i Eisenmann men med 110mm ändrör.Jag har funderat på att sätta i ett par rör i dämparna för att få lite "free flow" som säkert ökar ljud och upplevelse? |
|
| Eisenmann låter inte så dumt faktiskt men M performance är rivigare typ.tack för svaret. Detta tål att tänkas på 😃 | |
| Ringde BMW idag och tydligen stämmer det att det inte går att få tag i Performance längre till min bil. Så är det någon här inne som vet om det finns andra sidor som kan ha detta M performance systemet till min bil så hade det varit kalas. | |
|
Hej! Jag blev rekommenderad detta system av Magnus på JMB i Halmstad och jag är väldigt nöjd! Bättre flöde, men inte så mycket mer ljud. /Anders Länk |
|
| Tack för tipset Anders men är ju ljudet av ett M performance system jag är ute efter. | |
|
Eisenmann race låter rätt bra men man kan ju enkelt öka ljudet vid låga varv som jag skall prova.Med cabben nere så är nog lagom bäst. Det kallas golf tee mod.Antingen "unplug actuator" eller ta loss slangen till "vacuum line" och proppa den så är spjället öppet hela tiden och kanske närmar sig M performance !?! PS.Har du kolla på bidelsbaser? DS. |
|
| Tack för svaret men vill helst inte hålla på att meka med annat utan bara byta till annat avgas. Jag har kollat bildelsbasen mm men inte hittat något ännu iaf. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.