|
|
|
|---|---|
|
I hybrid och elbilshets hur tror ni en g20 330i står sig om 3år? Kan man förvänta sig att det kan vara kvar 50% av listpris på 580 med en omkring 7500mil på. | |
| ja | |
| Chansen att en g20 330 skulle ha bättre restvärde än dagens är rätt liten när elbilsalternativen blir fler och regleringarna hårdare. Jag säger nej. Länk <--- Vad kostade den ny? | |
| Listpris 573, 490 efter rabatt. Kan den vara värd 300 efter 36mån? | |
|
Listpriset för en standardutrustad 330i är 405'. För 580' måste den vara väldigt välutrustad. Den kommer defiinitivt vara värd 275' om 3 år. Bilen Lövet länkar till är en 330i sportline. Nypriset kanske runt 430-440k |
|
| Att lasta på en 330 lite utrustning för 175 loppor är väl knappast några problem. Msport, navi pro och automat är väl nästan 100 bara det? Dessutom är väl dessa 580 utan rabatter tänker jag mig? | |
| Ingen bil säljs ju till listpris och det kommer alltid nya kampanjer så det är väl bättre att låta värdeminskningen utgå från faktiskt pris. | |
|
Alla får olika rabatter, därför bör man utgå från listpris. Den kommer lätt vara värd 270' +-3% om 3år och 7000mil BTW...automat är standard på den, så för 175' får man väldigt mycket extrautrusning. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.