|
|
|
|---|---|
|
Enligt tyska AMS kommer en M2 Cs i år med 445 hästar, bättre bromsar, chassi mm. Pris uppskattar de till någonstans M2 competion 61’EUR och M4:ans 79’EUR. Länk Någon som har lagt förhandsbeställning? | |
|
Kan man beställa en bil man inte vet finns ? Ser ju onekligen bra ut motormässigt om det stämmer, saknar ändå riktiga skalstolar och bur på en CS |
|
| Och sen kommer det en CSL, eller är detta den sista versionen? Blir inte klok på alla varianter. Det M2:an skulle behöva är 100 kg viktminskning. | |
|
wolfbane, nej det kan man kanske inte. Var väl lite fel uttryckt av mig, men man kan i vilket säga till sin handlare att om och när cs modellen kommer så vill jag ha en. Sen vad gäller skalstolar/bur så håller jag med. Men om det nu inte blir standard så tycker man att det åtminstone borde finnas en option att beställa till detta direkt ifrån fabrik och att då bilen blir inreggad med det. Fast det kanske blir som acey säger, det kommer en csl. Den har då bur och är lättad. Å andra sidan lär då priset springa iväg så mycket så att den ändå blir ointressant. |
|
|
Tycker det går inflation i olika varianter, och det gäller inte bara hos bmw. Trist. Cool bil, dock. |
|
| Kanske blir den nu roligaste Bmw:n?! Vore trevlig som entusiastbil! | |
| Det som är tråkigt är att dom släpper de roliga varianterna mot slutet av livscykeln, | |
| Mahhbechh, håller med om det! | |
| Kul med fler varianter, alltid bra med valmöjlighet :-) | |
| Tycker som Acey, ta bort vikt. Iaf jag skulle vara beredd att betala mer för mindre. | |
| Jag tycker BMW endast ska ha en specialmodell på M2/M4 och det ska vara CSL som de ska släppa något år efter standardmodellen. Minst 100kg lättare, 30-50hk starkare, mer premiumdelar och manuell låda endast. Sedan räcker det specialmodeller. | |
|
Grelle Val mellan aut/man borde finnas, men i övrigt är jag helt enig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.