|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag tänker ta hem en X1:a enligt rubrik från Tyskland. Någon som har tips och råd om vad jag i förväg bör kolla upp med säljaren? Tankar om denna modell i största allmänhet? Tack! :-) | |
| Hur gick det - blev du nöjd? | |
|
Jag har inte kommit så långt ännu men jag har ett par fina exemplar som jag lurar på... Vi får se hur det går! |
|
| Spännande. Haft min i fem år, och är ff lika nöjd :-) | |
|
Har du några erfarenheter som är värda att delge? :-) |
|
|
Inte direkt, mest bara positiva erfarenheter. Tar sig oerhört bra i terräng/djup snö/lera men ändå en motorvägsslukare av rang. Utöver vanlig service, så har jag bytt fjäderbenslagringar fram. Inget annat ännu, å den har gått kring 13k mil nu. Inga hjullager som jag läst vissa haft problem med, inte heller bromsbelägg trots att jag kör rätt så "aktivt" - vilket motorn uppmuntrar till. Har bla panoramaglastak, prof.radio +hifi, sportstolar (skinn) förvaringspaket, adaptiva xenon mm vilket känns som en bra grund. Det du behöver komplettera med kan väl bli en motorvärmare, vilket de kanske inte har i Tyskland. |
|
|
Grymt! Jag letar också efter en med sportstolar och HiFi, gärna dragkrok. Just nu lutar det åt denna: Länk Frågan är om man kan lita på att en bil från 2009 bara har gått 6700 mil... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.