|
|
|
|---|---|
|
Ingen här som är sugen på att sälja sin BMW 335 här inne? Bensin eller diesel spelar ingen roll Automat Rullat max 8xxx mil M sport Svensksåld Hittar ingen sån på blocket! letat i flera veckor nu | |
|
Finns massor på blocket som möter de kriterierna. Det är fler krav du har som du inte nämner. Ex, kaross och pris. |
|
|
Glömde skriva Sedan och redigt utrustad :) Maxpris runt 350000 |
|
|
Typ något sånt, tyvärr så är denna importerad från Österrike Länk |
|
| Den där saknar M-sport paketet och glipan mellan front och huv ser inte bra ut. | |
|
Håller med, såg inte alls fint ut haha! Hoppas kunna hitta en snart! |
|
|
Vad tycks om denna då Länk |
|
| Jag uppskattar inte stuket utan hade istället valt denna: Länk | |
|
Den jag länkar till är dessutom 2 år nyare och har gått 1000 färre mil. |
|
|
Är du intresserad av en 335d Touring som rullat 6500mil? Nya 18" Hakka R3 på alufälg medföljer. Prod. Date 2016-10-10 Type 335D XDRIVE (EUR) Series F31 (3 Series) Body Type TOUR Steering Left Hand Drive Engine N57Z Displacement 3.00 Power 230kw / 313hp Drive ALLR Transmission Automatic Colour ALPINWEISS 3 (300) Upholstery LEDER DAKOTASCHWARZ (LCSW) Editions and packages P337A M Sports package S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package P7LFA Modell M Sport Comfort and interior equipment S402A Electric panoramic roof S417A Roller sun vizor rear door S420A Sun protection glazing S423A Floor mats velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interioroutside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automaticdip S481A Sports seat S488A Lumbar support driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driverpassenger S4AEA Armrest front retractable S4FTA Alu brushed highgloss black accent Multimedia S609A Navigation system Professional S610A Headup display S688A HarmanKardon Surround Sound system S698A AreaCode 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA RealTime Traffic Information S6APA Remote Services S6CPA Preparation Apple CarPlay S6NSA Convenience phone expanded Smartphone S6S4A Language version Swedish S6UHA Traffic Information S6WAA Instrument cluster expanded equipment S6WAA Instrument cluster expanded equipment Driver assistance and lightning S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control PDC S521A Rain sensor S534A Automatic air conditioning S552A Adaptive LED headlight S563A Light package S575A Supplementary 12V sockets S5A1A LED Fog lights S5ACA Highbeam assistant S5AGA Lanechange warning S5ALA Active Protection S5ASA Driving Assistant S5DAA Passenger airbag deactivation S5DCA Rearseat headrests folding S5DFA Active cruise controlStopGo function S548A Kilometercalibrated speedometerWheels and drive S21CA BMW LA wheel M Double Spoke Bicolor S230A Extra package EUspecific S248A Steering wheel heater S258A Tire with runflat functionality S2PAA Wheel bolt retainer S2TBA Sport automatic transmission S2VBA Tire pressure display S2VFA Adaptive M suspension S2VLA Variable Sport steering Environment and safety S302A Alarm system S322A Comfort access S3AAA Roof railing black S3ACA Trailer coupling S3AGA Reversing camera S850A ZUSAETZL TANKFUELLUNG EXPORT S885A Onboard vehicle literature Swedish S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8R9A Refrigerant R1234yf S8SMA Car ident number visible from outside |
|
| Hur mycket hade du tänkt dig för den? | |
| Tänker mig 360k. | |
|
@Kamkedjehelvete Skicka gärna lite bilder i PM till mig tack. MVH Tobias |
|
| Jag har ägt min 335:a sen den var ny och är fortfarande väldigt nöjd. Särskilt körupplevelsen är något utöver det vanliga (gällande bruksbilar iaf) med kombon sexa och sportauto. Så leta på, köp och bli troligtvis nöjd! Är dessutom diesel och touring intressant så ökar utbudet. | |
| Köpte 335D som grelle länkade tidigare. Mycket nöjd. dock väldigt högt vägljud på motorväg | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.