AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.952

Stylingprodukter av bra kvalitet

wo
40
wormskin
G05 X5 xDrive45e -21
Halloj.

Sitter och nördar stylingprodukter i form av kjolar, spoilers och läppar. Jag liksom många andra gillar tex AC Schnitzer eller Hamann, och litar på att kvalitet såväl som design är i nivå med att montera på en nyare bil. Dock är priset för en plastdetalj ofta så högt att det får en annan att bli lite fuktig i pannan. Tittar jag på billigare tillverkare så ringer det ofta varningsklockor i min krimskrams-detektor (befogat eller ej).

Så till frågan. Känner du till någon tillverkare av stylingprodukter som funkar design- och kvalitetsmässigt, men inte kostar lika mycket som märkena ovan? Har du erfarenhet av bra prylar så posta gärna bilder.
Jag kör oem m-performancegrejer. Fördel är att man vet att passform alltid är spot on och att designspråket alltid passar med bilen. Priset är jag neutralt inställt till.

Nackdel är att man ibland kan se fler med typ splitter och diffuser från performancehyllorna ute på stan. Inte så ofta, men det händer. Det är smällar man får ta..

För egen del kan jag tycka att Hamann och ACS ibland kan vara lite väl vulgära i designen. Inte för alla, helt klart. Men det gör ju också att bilen din ser ännu mer unik ut och att du förhoppningsvis blir än mer nöjd med den.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.